" Kafamın içi berrak. Ama yine uyumak gerek bir lokma. Herkes uyur; güneş uyur, ay uyur, hatta akıntının azaldığı, rüzgârın durduğu günler deniz bile uyur. "
Hiç gelmesen de beklemenin o büyük azabı beni yıldırmayacak. Senden geldiği için o azabı da seveceğim, inan. Senden gelen, senden gelecek her şeye açık yüreğim.