Aƙιɳ

Aƙιɳ
ODTÜ _--_ AÜ Dum vita est spes est... Kickboxer
Kanun kağıtlarda kaldı...
Sayfa 361·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanoğlu çiğ süt emmiştir. Her kö­tülüğü yapar, her iyiliği de yaptığı gibi.
Bir insan konuşmadı da içine gömüldü müydü, sonu felakettir.
Sayfa 216·Kitabı okudu
Bir ümidim yok. Bu sondu... Artık hiç bir şeyin değişmesine imkan yok, lüzum da yok...
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım