Eda

Eda
@Akitanyadusesi
Bazı ruhlar evvelden aşinadır birbirine Sen ki gül bahçesinde kalbimin mahurusun..
İnsanın bir saat sonra bile neyle karşılaşacağını bilmemesi çok kötü bir şey. Gereksiz şeyler uğruna can veriyoruz...
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne olursa olsun gelecekte güzel günler bizi bekliyor olacak
1000Kitap
Okeanos
Bana deli desinler razıyım: İyilik uğruna deli sayılmak güzel şey!
Alıntı
Gel, yalvarırım gel, acılarımı paylaş benimle. Bela rüzgârı kimseleri ayırt etmez, Dört bir yana eserken, bir seni vurur bir beni.
Alıntı