"Zamanların hem en iyisi hem en kötüsüydü;
bilgeliğin ve aptallığın çağıydı. Hem inanç hem de kuşku devriydi. Işığın da asrıydı karanlığın da.
Hem umut baharıydı hemde umutsuzluk kışı Her şeye sahiptik, hiçbir şeyimiz yoktu.
Ne aradıysam zıddını buldum,doğruyu aradım yanlışı buldum, dostumu aradım, düşmanımı buldum, aramayı bıraktığımda ise doğruların ve yanlışların ötesinde renklerin zıtlığında resmin bütününü gördüm. Ne doğru vardı ne yanlış ,ne kötü vardı ,ne iyi ,herşey olması gerektiği gibi
Her şey olduğu gibi..