Fadime

Fadime
@Akzambak99
"Zamanların hem en iyisi hem en kötüsüydü; bilgeliğin ve aptallığın çağıydı. Hem inanç hem de kuşku devriydi. Işığın da asrıydı karanlığın da. Hem umut baharıydı hemde umutsuzluk kışı Her şeye sahiptik, hiçbir şeyimiz yoktu.
Reklam
Bir sürü bilinmezin ortasındaydım ama yine de sebepsiz bir ferahlık vardı içimde.
Sayfa 132·Kitabı okudu
Alıntı
Ne aradıysam zıddını buldum,doğruyu aradım yanlışı buldum, dostumu aradım, düşmanımı buldum, aramayı bıraktığımda ise doğruların ve yanlışların ötesinde renklerin zıtlığında resmin bütününü gördüm. Ne doğru vardı ne yanlış ,ne kötü vardı ,ne iyi ,herşey olması gerektiği gibi Her şey olduğu gibi..
"Sana ait olan seni bulur"
Kitap Alıntısı