^^V^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* Yazılar naçizane şahsıma aittir.
* Baskısı olmayan KEDER-Lİ FENER adlı bir romanım ve AYYUKA isimli kitaplarım bulunmaktadır.
* Kıymetli okuyucularıma muhabbetlerimi sunuyorum.
Galiba biz sonu gelmiş kavramlara sığındık bu kavgada. Dünyayı değiştirecektik, ama değiştirmeye çalıştığımız dünyanın ne denli değiştiğini kavrayamadık. Artık kimsenin kahramanlara aldırdığı yok. Kahramanların sonu geldi, soyları tükendi.