^^V^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* Yazılar naçizane şahsıma aittir.
* Baskısı olmayan KEDER-Lİ FENER adlı bir romanım ve AYYUKA isimli kitaplarım bulunmaktadır.
* Kıymetli okuyucularıma muhabbetlerimi sunuyorum.
Bir çelişki içindeyiz. Kurtulmak bizim için iyi değil mi? Öyle ama olmayacağını biliyoruz. Çünkü sorun olduğu zaman kurtulmayı bekleyip mutlu oluyoruz, ancak olmadığı zaman da olacağını inanıp mutsuz oluyoruz.