^^V^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* Yazılar naçizane şahsıma aittir.
* Baskısı olmayan KEDER-Lİ FENER adlı bir romanım ve AYYUKA isimli kitaplarım bulunmaktadır.
* Kıymetli okuyucularıma muhabbetlerimi sunuyorum.
Sensiz de denizi seyredebiliyorum.
Hem dalgaların dili seninkinden açık.
Ne kadar hatırlatsan kendini boş.
Sensiz de seni sevebiliyorum.
Hep boş konuşurduk hatırlar mısın, bula bula,
Karşılaştığımız zamanlarda.
Sen, sevgiden şımaran çocuk,
Ben şaşıran budala.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖