Dünyanın her yerinde, her zaman bu acılar yaşanmıştı.
Herkes kendisini başkalarından üstün sanmış, onlara yapılanlara göz yummuş, kendince bahaneler uydurmuş ama sonunda kendisinin ötekileştirileceği bir gün geleceğini ve o zaman da diğerlerinin başlarını çevirip görmezden geleceğini hiç düşünmemişti.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zaten yazık ki geçmiş, yapılan hataları yoketmek, o acıları yeniden yaşamamak için dersler çıkarmaktan çok nefreti pekiştirmek için tekrarlanmıyor mu çoğu zaman?
Hayatım sözcüklerle geçti ama hayatın sözcüklerle kurulduğunu ve yıkıldığını, herşeyi oluşturanın söylenenler ve söylenenlerin ardında gizlenenler olduğunu anlamam biraz uzun sürdü.
Aslında belirleyici olan doğadır. Doğum ve ölümle, fırtınalar ve depremlerle, hastalıklar ve düşmanlarla, bazen sizi şefkatle saran ödüller bazense öfkeyle yokeden cezalarla, açlık ya da toklukla...