Mektubu ne kimseye göster ne de ortalarda bırak. En iyisi yırt ve küçük parçalar halinde verandadan avludaki tavuklara at, onlardan sakladığım bir sırrım yok.
Konuştuğumdan farklı yazıyorum, düşündüğümden farklı konuşuyorum, düşünmem gerekenden farklı düşünüyorum ve bu en derin karanlığa kadar böyle sürüp gidiyor.
Hâlâ bir varlığa sahipken, bırakın da kaderin ve şansın gücünün ötesinde iyi şeyler yapalım. Yarın, kendine özgü hazları da beraberinde getirecek. Yok eğer hayal kırıklığına uğratacaksa abartılı umutlarımızı, en azından bugünün hazlarının yansımasının yarattıgı hazdan mutlu olmak gerek.