Albay.21

Albay.21
@Albay_21
Yalnız şair Gül seven psikopat Zemherilere düşman olurcasına sarılsak.. Yazdıklarım bana ait.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Benim her şiirimde varsın ve olacaksın. Ama dünyanın en dehşet şiiri bile "sen" olamaz.Bunu yaşamak gerek. En asıl gerçek bu işte.”
Albay.21 isimli okura yanıt verildi
Albay.21
Tugba evet öyle :)
“Benim her şiirimde varsın ve olacaksın. Ama dünyanın en dehşet şiiri bile "sen" olamaz.Bunu yaşamak gerek. En asıl gerçek bu işte.”
Albay.21
Çok güzel bir kitap okudukça okuyası gelir insanın. Gerçi Ahmed Arifin bütün kitapları güzel :)
“Ayyaş içer, edebiyatçı yazar, yontucu taşı yontar, acısını dindirmek için her biri, en kuvvetli iç güdüsünden medet umar ve gerçek sanatçı, kendi bağrından şaheserler yaratır.”
Tugba isimli okura yanıt verildi
Albay.21
Tugba rica ederim :)
“Ayyaş içer, edebiyatçı yazar, yontucu taşı yontar, acısını dindirmek için her biri, en kuvvetli iç güdüsünden medet umar ve gerçek sanatçı, kendi bağrından şaheserler yaratır.”
Tugba isimli okura yanıt verildi
Albay.21
Sadık hidayet'e bir güzellik yapalım o zaman şaheserlik çizim için Tuğba hanımın resmini çizmesi yeterliydi :)