Alışverişin, özellikle de kız çocukları açısından hayatın ne kadar erken döneminde bir meseleye dönüştüğünü görmek beni şaşırtmıştı.Çocuklar ürün daha iyi olmasa bile marka ayırt etmenin ve yüksek fiyatın, Daha statüyü temsil ettiğini öğreniyorlardı.Tabii aynı şeyler erkekler için de geçerliydi. Bana Armani takım elbise giyip Ferrari sürmek istemeyen tek bir erkek gösterin. Güzel modellerin gıptayla bakılan eşyaları kullandığı ya da giydiği reklamları sürekli maruz kalıyoruz. Çocukların bile o eşyaları istemesine şaşmamalı.
Sayfa 270 - NTV YAYINLARI