Hepimiz oradaydık işte, büyük bir uyum içinde; öyle güzel bir akşamdı ki, yüreğime bir sızı vurdu, hani olur ya, insanın içini dolduranın mutluluk mu, hüzün mü olduğunu bilemez; düşündüm de o an bir dilek dileyecek olsam, hiçbir şeyin asla değişmemesini, sonsuza dek hep öyle kalmasını dilerdim.