İnsanlar nasıl bu kadar kör olabilir, bunu anlayamamaktayım. Beni bütün bunlardan çok üzen ise arkadaşlarım, yâni gençliğin konuşmalarında kullandığı Tarzanca kelimeler. Herkeste bir yabancı dil özentisi... Evet yerine "yes", tamam yerine " okey" deyince sanki İngilizce konuşan devletlerin bilim, teknik seviyesine yükseliyoruz. Sanki bütün iktisat, maliye düzeliveriyor. (Dünya vatandaşı oluyoruz ya.)
HAYIR, HAYIR, HAYIR