Stefan zweig in beğenmediğim tek kitabı diyebilirim. Yazmaya başlama , kendini geliştirme için yazmış da olabilir. Böyle düşünerek rahatlıyorum. Daha iyi kitaplan yazabilmek adına ilk basamaklarından
MürebbiyeStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202132,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir sevgi nasıl anlatılır değil de, bi sevgi nasıl bu kadar uzun bi süre ayakta kalabilir ve buna benzer birçok soruyu getiriyor akıllara. Bir de mektup olarak yazılmış ki , tadından geçilmiyor
İlk bölümü bitirdikten sonra bu kitabı okumaya devam etmeli miyim ? Diye sordum kendime. Çünkü olağan dışı beni cezbeden ne bir olay ne de bir dil yoktu.
İkinci bölümü okuduktan sonra iyiki okumuşum dediğim ve beni hiç düşünemeyeceğim bağlantılar yaparak etkisi altına alan bu romanı unutamıyorum.
Ama hala şu görüşüm var ki ilk bölüm ile ikinci bölüm farklı yazarlar tarafından yazılmış olmalı, yada öyle düşünmem için de hazırlanmış olabilir yazar tarafından ...
YabancıAlbert Camus · Can Yayınları · 2025137,5bin okunma