Sâadet

" Özlem, görememenin yorgunluğudur..." h o ş ç a k a l...
Reklam
Hala umutluydum... Şimdi Tanrı’ya şükür, hiç umudum kalmadı.
İnsan her zaman hissettiğini söylemeli
Şuraya 👇 GÜNAYDIN bırakıp uyumaya dönüyorum ben 🙋🏼‍♀️🙋‍♂️😌🤭
"Hangi yaşta ölürsek ölelim, tamamlanmamış cümlelerimiz olacak..."
Reklam