Sâadet

Hafiftim, güzeldim, rüya gibiydim; bakmasını bilemedi.
Reklam
Unutmayın ki, en korkunç şey, ümidimizi kaybetmektir...
Rabbim,dedi Adem, senden af dilemeye bildiğim kelimeler yetmiyor, bana yenilerini ver.
Tarladayım fasülye herekliyorum çok sıcak ve biraz susamış olabilirim. Günaydın herkese 🙋‍♂️🙋🏼‍♀️🤗🥳