“Kalbim sizi selamlar, siz sadık ağaçlar
Aşıkken ilk hayallerimi bir zamanlar
Saklamıştım gecenizin koynunda
Duyarım, fısıldar uğultunuzda
Çocukken söylediğim o şarkılar
…”
“Başaramadım, gidiyorum. Yaşamak için tek bir sebep bile bulamadım. Yalnızca yaşamak isteyenler yaşamalı. İnsanların yaşam hakkı olduğu gibi ölüm hakları da olmalı.”