Alper

Alper
@Alp3r_
Geldi ama neyleyim sensiz bahârın şevki yok.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Güzel kimdir? Gönlünün sevdiği. Aşık güzel olduğu için sevmez ki, sevdiği güzel gelir ona. Sevgi merkezdedir.
“ Sadece tümüyle parçalanmış olanlar tanır bütünleşme özlemini “
“ Lanet olsun kendini dizginleyemeyen o kalbe de. “
"Gülümseyeceksin, bekleyeceksin.. ve hiçbir zaman ümide kapılmayacaksın."