Uzun - ince bir yolda motosikletliyim ve maalesef başımda kaskım yok. Biraz keyiften, biraz da rüzgarın etkisiyle sürekli sırıtıyorum. Ön dişlerime yapışan sinekler, geride kalan zamanın özeti.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendi gölgemi görüp yanıldığımı düşündüm,
Peki ışıkla gölge arasındaki kim?
O gölgeyi benim sandım,
Peki ışıkla gölge arasındaki kim?
Benimle ışık arasında birimi var?
Ya da
Benimle Gölgem arasında?
Kontrabasımın tellerini çeken parmaklarımdan çıkan sesler,
kimseye ulaşmadığını bildiğim halde beni mutlu ediyor.
Kontrabasımla, parmaklarımdan güzel sesler çıkartabilirsem müthiş olur.