"Etrafının iyi insanlarla dolu olduğu bir yaşamın başarılı bir yaşam olduğunu. Toplumsal açıdan başarılı olamasam bile o insanlar sayesinde her gün başarılı bir gün geçiriyorum. "
Benim yapabileceğim ufacık iyilik birine "Ben senin yanındayım" demek olamaz mı ? Yetersiz ve güçsüz olduğumuz için sıradan olsak da ,nazik bir yürekle hareket edebilmemiz yönünden kısacık bir anlığına da olsa bizler de büyük birer insan olamaz mıyız?