Havamız kalbimize galip geliyor ve onu ele geçiriyor... Biz önümüzde çetin bir günün olduğunu biliyoruz. Ancak bildiğimiz ve peşinden gittiğimiz şeylerden gafil olmamız ne ilginçtir...
dengê min diêşe, welê bi sewteke berz û peritî min dilê xwe têr rehet nekir li qîrîniya navê te
(sesim acıyor, ve harab olmuş bir sesle adını haykırmakla doyasıya rahatlatamadım yüreğimi)
Janya
"Portuga!"
"Hi..."
"Ben senin yanından bir daha hiç ayrılmak istemiyorum, biliyor musun?"
"Niye?"
"Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor."