11 yaşında kitap okuma maceram Ekrem Güneş-Uçan Kanatlılar kitabı ile başladı. O günden beri kitap okuyor, alıyorum. Kitaplarımı instagram sayfamda elimden geldiğince insanlara anlatmaya, yorumlamaya çalışıyorum.
Asıl kötülüğü edebiyata dokundu. Onu pohpohlayanların yapıtlarını göklere çıkarır, kendisine boyun eğmeyenleri yerin dibine sokmaya çalışırdı. Böyle eleştirmenlerin olduğu bir ülkede edebiyat gelişir mi ? O bir bezirgandı... Kitap katiliydi.