11 yaşında kitap okuma maceram Ekrem Güneş-Uçan Kanatlılar kitabı ile başladı. O günden beri kitap okuyor, alıyorum. Kitaplarımı instagram sayfamda elimden geldiğince insanlara anlatmaya, yorumlamaya çalışıyorum.
Yazmak , bizi acıyla tanışık kılmak isteyen bir harekettir, dedi Linda
Tersi değil mi? diye sordum. Yazan kişi hayatını topluca görülemeyen halini , yani kendi acısını bir metnin topluca görülen bir haline dönüştürülmez mi?
Yaşam ve ölüm arasında
İnsanı duygular ne kadar yaşadığımızı hissettirse de bazen onlar sonumuz olabiliyor. Fazla seven biri sevgisinden duygularımı kontrol edemiyor , yanlız kalmaya bayılan ve insanları etrafından iten biri yanlız kaldığında ne kadar yanlız olduğunu sorguluyor .
Biz insanları insan yapan galiba bu duygular
Kibir bu kitabın konusu . Kibir mi ? Ölüm mü ? dedim ya başlıkta aslında ikisi de aynı şey .
Kibir = Ölüm
Kontrol edilemeyen her insanı duygu çünkü zamanla bizi içten içe öldürür. Bunu sakın unutmayınız