Yine bir süre sustuktan sonra, tuhaf biri olduğumu, beni kuşkusuz bu yüzden sevdiğini ama belki günün birinde yine aynı sebepten nefret edebileceğini mırıldandı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Aşk,insanın gözlerini kendi elleriyle oyup kör etmesidir.Çünkü bakandan da,görenden de aşık olmaz.Gözünü gönüllü olarak kör eden aşığın gönlü,sevdiğini özlrmiyle aydınlanır.Aşık,aşkının yüzünü kendi muhayyilesinde yeniden yaratır.Görmek aşık için yüktür; gönlü açılan için göz zindandır."