Amine Öztürk

Amine Öztürk
@Amineeeeee
Kitaplar iyi ki varlar
“İnsanlar okunmamış birer kitaptır. En basitleri hakkındaki hükmü bile tamamının okunmasına bırakmalı. Biraz derince olanların ise, iyice okunduktan sonra üzerinde az veya çok düşünmek lâzım.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yani daha başlangıçta yanlış bir hükümle işe konulan tarih , Abdulhamid’i ve onun veziri Said Pasa’yı hicvederse (alay eder yererse ) ben ona nasıl inanırım?

Amine Öztürk

, şu anda okuyor
%58 (347/591 syf.)
Jostein Gaarder
8.6/10 · 43,7bin okunma
Kalbin benim olsun diyorum , çünkü mukadder.. Cismin sana yetmez mi ? Çabuk kalbini sök , ver ! Yoktur öte âlemde de kurtulmaya bir yer ! Mutlak seveceksin beni , bundan kaçamazsın..
“ - Gönlüm dolu âh u zâr kaldı… Bir gönülün âh u zâr ile dolmasının ne demek olduğunu gönlü rahat olanlar anlayamazdı.”