+Baba, annem niye gitti?
-Annen..... O daha renkli bir hayatı olsun istedi. O yüzden gitti.
+Daha renkli bir hayatımız olsaydı, gitmez miydi?
-Bilmem... Gitmezdi herhalde.
Hayat bir tek heceden ibarettir. O da 'ân'dır. Ve hayat bu tek tek ânların yapıştırma çizgisinden ibaret, girişi ve çıkışı azap olan iki nokta arası bi tüneldir.
Ve ne mutlu onun çıkış noktasından güneşi batmaz aydınlığa geçebilenlere!