'sana, beni asla tanımamış olan sana' Diye başlayan bir mektup.
Gerçek olamayacak bir aşk hikayesi.
Bir duble viskinizi alın ve kendinizi bu melankolik aşka bırakın.
Şimdi dünyada, senden başka, sevebileceğim kimse kalmadı. Fakat sen kimsin ki benim için? Sen, beni asla, asla tanımayan, bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden, bir taşa basarcasına üstüme basan, hep, ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen, kimsin ki benim için?