Sevdiceğime hediye etmiştim içinde bir gül kurutup. Eski usül edebiyat sever hediyesi. O yüzden yeri bende başkadır.
Kimse aklında olmasa okudukça "o kız buraya gelecek!" Tadına büründüren güzel insan güzel şiirler
Çocukluğumun efsanesiydi. Büyüdüğümde hala bir çocuk kitabı zannediyordum ta ki “Martin Eden”i okuyana dek. Onu okuduğumda London basit bir çocuk kitabı yazmış olamaz dedim ve tekrar okudum tabi çocukluğuma göre daha yetişkin bir versiyonuyla ve çocuk gibi olmadığını yüzüme acımasızca vururken bundan büyük haz aldım :)
Masalımsı, fantastik ve farklı. Bir Türk yazarı okurken gururlanmak çok güzel bir his ve bunu yaşatıyor olması beni ayrıca mutlu ediyor. Umarım çok daha iyileriyle karşımıza tekrar çıkar