Bülent SENYÜCEL

Bülent SENYÜCEL
@AngelOak
( Sapiosexual )Okumak ve yazmak arasında mekik dokuyorum. Bir yanım okumaya, diğer yanım yazmaya çekiyor. Yazmanın; okumanın en güçlü yansıması olduğunu düşünüyorum. Haydi gelin! Birlikte hayal zengini dünyalar; inşa edelim mi?
Psikolojik Danışman
Ankara Üniversitesi Lisans
Mersin
Mersin, 4 Nisan
50 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Paylaşmak Denilen Şey
Her şeyi paylaşmak istiyorum seninle, Gidip de geri dönmeyişleri, İsyanları, Buz kesmiş acıları, Öksüz bırakılan sevdaları, Nereye olursa diye çıkılan yolları, Uykuya inat gece kahvesi yudumlamayı, Harflerin sessiz valsinde dans etmeyi, Kim olduğumuzun gölgesinde durmayı reddedip, Seninle yeni bir ben olmayı istiyorum... Hayal gücümü ruhunla katıştırmak, Belki en çok da sevgiyi paylaşmak, Bir çocuk festivali kadar coşkulu... Bülent Senyücel
İnsan ve Duygular
Reklam
Uyanışlar
Bir bakışa yıllar sığar, Gül de umursama sen! Gölgelerin ruhlara esareti Güneşin dönüşüne kadardır… Bir nefese sevgiler dolar, Duy da anlama sen! Aşktan nefrete geçiş, Geceden güne geçmek kadardır… Bir boya darbesine isyanlar sığar, Gör de inanma sen! Sessiz bir meleğin acılardan göğe baş kaldırışı, Özgürlüğün kanatlarını çırptığı ilk ana kadar... Bülent SENYÜCEL
Çiğ Tanesi
Ben bir çiğ tanesiyim, Soğuk bir kasım sabahı Çok sevdiğin ama akşam üzeri Pencere kenarında unuttuğun; Minik saksılı çiçeğinin, Yapraklarından birinde doğdum! Sevdiğin çiçeği bile unutmuşken, Üzerindeki çiğ tanesi olan varlığımı Fark etme ihtimalin şimdi , Geriye kalan kısacık ömrümün, En büyük umudu... Ben bir çiğ tanesiyim. Senden haberli ya da habersiz; Ve bir masal gerçekliğinde işte bilirsin! Bir varmış bir yokmuş... Bülent SENYÜCEL
Şiir
YAĞMUR RUHLU OLMAK
Ağlıyor musun ey insan? Ne ağlamalar bilirim ben, Kimini gördüğümden bilirim; Kimini kendimden!.. Ne anlamlı bir dildir ağlamak, Biliyor musun? Her gözden kopan, Yanaklardan süzülen inci, Aynı şeyi mi söyler? Öyle ağlamalar vardır ki Herkes göremez ağladığını, Bazı ağlayışlar vardır gözde başlar, Yanaklardan süzülür, Anlarsın bitince bittiğini... Bazı ağlayışlar vardır yürekte başlar Biterse yine yürekte sona erer... Ağlamak sevinç midir? Keder midir? Dizi kanayan küçük bir afacan mıdır? Annesiz kalan bir kedi mi? Nefreti haykıran bir isyan mı? Yalnızlığa eşlik eden bir sıcaklık mı? Susturulmaya direniş mi? Ağlarsın da nasıl ağlarsın? Neden ağlarsın? Ne anlatırsın ey insan ağlarken? Şaşırma suallere, Ben sebepsiz ağlayanlar da gördüm... Sorma nasıl diye; Anlatsam da anlamazsın nafile...
Şiir