Yazarın söylediği gibi fantastik bir eser. Tabi bu fantastiklik bizim algıladığımız gibi bir olağanüstülük değil. Ana karakter, yaşanan olayı eskiye geri dönüşlerle ve kendi içindeki gerilimi bastıramayarak, bir nevi çatışma şekliyle anlatıyor. Bir solukta okuyacağınız etkili bir kitap. Olaylar anlatılırken karakterlerin yaşadığı gerilim ve ruhsal derinlikleri kusursuzca anlatılıyor. Iyi okumalar.
Fakat ahmak her zaman ahmaktır ve ruhsuz bir hödük sonsuza dek ruhsuz bir hödük olarak kalır, isterse cennette çevresini huriler sarsın.
"En büyük mutluluk, kişiliktir."