"Anlıyorsun değil mi? Biz çok boktan bir çiftiz. Ölmek isteyen bir kız ve onun saplantısı. Kafasında kırk tilki dönemi tek bir saniye teklemeyen ama bir balığın solungacına sıkışıp kalan bir adam ve onun tuhaf kadını... Benim kırık kadınım... Defalarca gitsem de senden ine geleceğim desem inanırsın değil mi?"
"Özgür..."
"Yosun."
"Ben çok kötüyüm şu an. Ne hissedeceğimi, ne düşüneceğimi,ne yapacağımı bilmiyorum."
"Sen.. çok kötüsün şuan. Ne hissedeceğini ,ne düşüneceğini, ne yapacağını bilmiyosun."
"Özgür... gerçekten kötüyüm ben."
"Yosun. Gerçekten kötüsün sen."
"Özgür. neden kurtardın beni"
"Yosun neden ölecekken kendine aşık ettin beni?"
Biz, berbat insanlarız.
Biz, şanssız çocuklarız.
Biz, Tanrı'ya inanmayan değil, Tanrı'ya sahip olamayanlarız.
Unutma sakın, bir balık öldü diye okyanusa bir şey olmaz. Seni, içindekilere emanet ediyorum.