"Gittiğin yerde sakın yine birilerinin seni incitmesine izin verme. Tamam mı? Bir de az önce yine ağladın, görmedim sanma. Kurallar hala geçerli aptal balık.
Ağlamak yasak... Ölüler ağlamaz. . . Ağlamamalı. . . Tamam mı? Ben de ağlamıyorum." dedi sesi titremeye başlarken...
"Gittiğin yerde Pınar'la karşılaşırsan ona de ki, Özgür intikamını alıyor. Seni incitenleri mahvediyor... Sonra bir de Özgür seni çok özlemiş, hiç aklından çıkmıyormuşsun de. Sonra... Sonra de ki ona Yosun... Senden sonra en çok... En çok aptal bir balığı sevdi... O anlar zaten. Çünkü kimi sevsem, onu göğe uğurluyorum. O da biliyor bunu."
"İlk defa bir intihar deneyimim bu kadar kutsal. Çiçekler içindeyim... Etraf bizim renklerimizde. Âşık olduğum adam tarafından sarmalanmışım... Ölmemek için hiçbir sebep yok...
En güzel ölüm, benimkisi olucak."