Çiğdem Kızılaslan

Sosyal medya kullanmıyorum. Görece daha nezih insanlar var diye 2017 yılında burayı kullanmaya başladım. Sonra bir süre kullanmadım. Şimdi gördüm ki burada nezih ortamdan eser kalmamış. İtiraf ve ifşa sayfaları önüme düşüyor sürekli. Zamanı bu şekilde değerlendirmemiz ne acı. Okuyun, sevin, iyi insan olmaya gayret gösterin, kalp kırmayın, bir söğüt gövdesi gibi incecik olun ki kimse sizden incinmesin. Kibarlıktan, nezaketten kırılan insanların yaşadığı bir toplumda yaşamak isterdim. "Nezaket; sağırların duyabildiği, körlerin de görebildiği bir dildir." Mark Twain
Edebiyat
Çiğdem Kızılaslan
Engelleyip, istenmeyen olarak bildirirseniz karşınıza pek çıkmıyorlar. Bir kaç defa da benim karşıma çıkmıştı. Sonra ana akıştan algoritma tamamen bu tarz gönderileri gizledi.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖