"Anladım ki , insanlar kendilerini düşünerek hayatta kalabileceklerini sanıyor ve aldanıyorlar çünkü insan yalnızca sevgiyle yaşar. Kim sevgi içindeyse, Tanrı da onun içindedir çünkü Tanrı , sevgidir . "
Bu kadar mı vazgeçmiştin kendinden? Bu kadar mı umutsuzsun? Bu kadar mı yoksun? Yine mi savaşmayacaksın? Yine mi kabul? Yine mi yenildin? Hâlâ mı dokuz yaşın kırgınlığı?