📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“ Benim çok sevdiğim bir ahbabım vardı. Şimdi Amerika’dadır. Hayata çok erken atılmaya mecbur kalmış. Bir hayli mahmuriyetle pençeleştikten sonra işini yoluna koymuş. Burada iken de hali vakti yerindeydi. Ticarethanesi tıkır tıkır işlerdi. Keyfi hiç bozulmazdı. Hayatı hep tatlı tarafından alırdı. Görünürde hiçbir sıkıntısı yoktu. Fakat ne zaman karşısına geçip de ‘nasılsın?’ diye sorsanız katiyyen ‘çok şükür, iyiyim’ demezdi de ‘iyiyim ama daha iyi olmak kabildir birader’ derdi”.