🍁
Sana baktım,
gülüşün baharı getirdi.
Çiçek açmamış bahçeler şimdi rengârenk.
Baharın ilki buymuş demek.
Demek insan gülüşüyle gül kokabilirmiş.
Bakışıyla insan gökyüzü olabilirmiş,
Bir suret hem gökyüzü olup
hem ay gibi doğabilirmiş karanlığa.
Sana bakınca
insan, yüreğine kâinatı sığdırabilirmiş.
Kalbimin yanılgısı olmasını dilerdim,
Bir hayale hükmüm geçerdi elbet...
Zihnimin en bulanık köşesinde bile berraksın.
Hangi gerçek bu kadar durudur da bulanmaz
sele karışsa
yer yıkılsa
gök çatlasa?..
İki kelam döner durur dilimde, odur bilirim;
kalbimin yazgısı,
kaygısı,
sızısı.
Göğsümde durmadan bu kanat çırpan kuş,
bu yorulmak nedir bilmeyen his,
yanılgı değilse yenilgidir.
Savaşmadan da mağlup olurmuş insan,
Yâr önünde.
Bir gönlün esiri olurmuş
ve tutsaklığına meftun.
Sen say ki
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kimsenin kimseyi anlamadığı bir dünyada söz, boşluğu dövmekten başka ne işe yarıyor ki? Olanağı olsa da insanların yürekleri konuşabilseydi dilleri yerine; her şey daha yalansız, daha içten olurdu.
`Şükrü Erbaş