gamze

Aptal olmak üzücüydü ama aptal görünmek özgürlüktü.
Sayfa 86·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Birine bir iyilik yaptıktan sonra kendini üstün hissetmenin verdiği bu doygunluk olmasa kimsenin kimseye iyilik yapacağı yoktu aslında.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Edebiyat
Hayatı küçücüktü, dardı ama kendi evindeydi. İçli dışlı olunca insanlar hayatını elinden alıyorlardı. O zamandan beri uzak durmaya çalışıyordu insanlardan.
Sayfa 70·Kitabı okudu
Edebiyat
Herkes ne çok yalan söylüyordu. Sürekli yalan söylüyorlardı. Karılarına, kocalarına, çocuklarına, akrabalarına, komşularına, patronlarına, çalışanlarına. Yakalandıkları zaman da utanmıyorlar, inkâr ediyorlar ya da yeni bir yalan söylüyorlardı.
Sayfa 65·Kitabı okudu
Edebiyat
Babasının çok şanssız bir adam olduğunu düşündü. Ama aşkı bulmuş bir adamdı diye düşündü.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Edebiyat