Ben sana hiçbir sey diyemem. Sadece geldigim yolu bildim. Tohumu sen attin, sen sekillendirdin, bana getirdin. Sana bambaşka öğütler verirsem baska birine dönüşürsün diye korkarım.
Baska biri de mutlaka doğal akışında coşkuyla yaşamalı. İstersen kavşaklarında sapacağın yönü değiştir. Diyemediklerimi dene. Ben sana ihanet edemedim, sen bana et. Merak ediyorum, acaba farklı rotayı seçerek bana gelecek misin? Yoksa baska birine mi gideceksin? Yaşa hissettigin gibi.
Son haber; geldigim yerde iyiyim. İyisin. Hem sonra... lyi olmak nedir ki?