"Haklısınız" derim yargıca. "Ama ben bir hayvan gibi bir parmaklıklar ardına tıkılıp kalamam" .O da bana "hayvanlık yapan hayvanat bahçesine atılır" deyip sıyrılıverecek işin içinden. O zaman bana ne yapmak düşüyor kardeşlerim? Boynuma ip geçirileceği, sırtıma bıçak saplanacağı, ölümün bembeyaz, nilüfer rengi kolları beni yakalayacağı ana değin yakalanmamak! BU "toplum için yararlı ol" tekerlemelerini belleyen ve belletenlerin "suç neden işlenir sorusunu düşündükce gülmekten hayallarım ağrıyor