Yegâne

Akşam oluyor. Ayakkabıcı ıslık çalarak ruhunu kapıyor
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Dünyayı bilmek isteyen, onu önce kurmak zorundadır, hem de kendi içinde.
İnsanlar hep arayışta; hep daha iyisini bulma çabasında… tanrı onlara sabır versin!
Emek keyif veriyorsa yaşam da güzeldir! Ama emek zorunluluk olmuşsa yaşam da esarete döner!
Gorki’nin kalemini çok beğeniyorum, uzundur en haz aldığım oyunlardandı. Yaşama ve insanı güzel okuyor, diyaloglar çok akıcı hiç sırıtma yok, öğreticilik desen okuyucuyu fazlasıyla tatmin ediyor. Bu insanlar boşuna büyük yazarlar olarak anılmıyor her eserlerinde çok daha iyi anlıyorum. Yaşamın içinden olayları öyle güzel anlatıyorlar ki tıpatıp aynısını yaşasan fark etmeyeceğin şeyler okurken gün yüzüne çıkıyor. Keyifle önerebileceğim bir kitap.(özellikle Luka karakteri kitabı çok ileriye taşımış)