"...gelişmiş Batı'nın başkentlerinde durum çok mu farklı? Paris'in, Londra'nın, Washington ve New York'un sokaklarında ki evsizler, uyuşturucunun soldurduğu bedenler, çocuk fahişeler neyin kefaretini ödemektedir? Tıkır tıkır işleyen metro sisteminin, göğü delen kulelerin, ayakta kalmak için şehrin kurallarına sıkı sıkıya yapışan, "narsizim kültürü" içinde bir vida olmayı nimet sayan ahalini kefaretini değilse neyin kefaretini ödemektedir bu insanlar?"
Herşeyi Bilenin kitabını okuyanlara yobaz dediler...
Kitap okuyarak yobaz olur mu insan? Yobazı yobaz yapan Herşeyi Bilenin kitabını okumak değildir. Nedir peki?