Sosyal medya bizi daha da görünür mü yaptı yoksa duygularımızı bizden alarak aslında bizi görüntüden ibaret mi bıraktı? Teknoloji geliştikçe hayatımız mı kolaylaştı yoksa biz bir halka etrafında sohbet edebilmekten mi mahrum kaldık?
Biz olmak cesaretini ne zaman kaybettik? Yeniden kazanabilir miyiz? Cevapları okumak isteyenlere OLMAK CESARETİ...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Evimizde kendimizi mutlu hissetmeye mecburuz. Basın- yayın organlarından üzerimize sıçratılan sahte aidiyetler (bir futbol takımı taraftarlığı vb.) içimizdeki derin yarayı iyileştirmiyor. Birbirimize hoşça bakabileceğimiz daha güçlü ve sahih bir aidiyete ihtiyacımız var.
Benim sende dirileceğim, senin bende dirileceğin bir aidiyete..."
Hukuk kitaplarının kuralcı girdabı mı yoksa romanların hayaller sokağı mı ? Tarafını seç, yahut benim gibi ikisi arasında bir dengede kalıp, kendini kah girdaplar kah sokaklar içerisinde bul...
"Din dışında bir ahlak arayışına kalkışmak, sevdikleri bitkiyi toprağından köksüz koparıp, başka bir yere dikmek isteyen çocukların işine benziyor. Köksüz bitki olmayacağı gibi, Aslı din olmayan bir ahlak teorisi de kurulup uygulamaya konulamaz."