Ayşe

Ayşe
@Arapciklet
Nusuth
İnsan aşkın nesnesini kendisi mi yaratır? Aslolan, âşık olunan kişi ya da nesne değil de duygunun kendisi midir? Sevdiğimizi değil de içimizde büyütüp beslediğimiz duyguyu yitirmekten mi korkarız?
Sayfa 337
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her yeni ilişki yeni sıkıntılar yaratır, en masumu bile.
Sayfa 16
Öyle mi ki?
Bir yabancıya açılmak her zaman daha kolaydır, geçirgen olmayan bir duvara konuşmak gibi.
Sayfa 166
İnsan
İnsanın aşkı, içindeki boşluğu doldurmak için aradığını, kendini aşkla tamamladığını anladım
maalesefler maalesefi
Kadın olarak doğmak, erkeklerin mülkiyetinde olan özel, çevrelenmiş bir yerde doğmak demektir.
Sayfa 46
Kadın