''Bana inanmayanların boğazından aşağı erimiş kurşun dökerim’ diyen bir tanrı, sadece iyi olabilir mi evladım ? Kullarını en ağır işkencelerle korkutan bir tanrıya iyi diyebilir misin ?''
Ey acımasız,gereksiz yanlis anlama!Ey sevgi dolu göğüsten kendi isteğiyle sürgün edilen adam!
Burnunun iki yanından aşağı cin kokulu yaşlar süzüldü. Mücadele bitmiş, kendine açtığı savaşı kazanmıştı...