Arda tekin

Arda tekin
@Arda_tkn
“”Descansar es salud." (Dinlenmek sağlıktır)”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevmek ve içmek dışında, tembellik etmek dışında, her şeyde tembellik edelim.
Sayfa 1
Ömer Hayyam
9/10
·202 syf.··
2025 7. kitabı
Hem şaraba hem de tanrıya aşık biri olarak değerlendirebiliriz Ömer Hayyam’ı ( Ömer Hayyam ). Tanrıya isyan etsede tam ümidini henüz kesmemiş olan, yer yer dualarını yer yer de isyanlarını dile getiren bir yazar. “Büyükse de isyanım, kötülüklerim, Yüce Tanrı' dan umut kesmiş değilim;” (demesinden anlayabiliyoruz bu durumu) Yaptığı hicivlerle okuru hem güldürebilen hem düşündüren bu kitabı Şathiye türünü sevenler mutlaka okumalıdır. ( Dörtlükler )
DörtlüklerÖmer Hayyam · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202527,9bin okunma
Beni bu güzel havalar mahvetti.
Manyak herif ya
Camiye gittim ,ama Allah bilir niye Ne namaz kılmaya, ne dua etmeye Eskiden bir kilim aşırmıştım camiden O eskidi gittim yenisini yürütmeye