Oysa bir şiir yazacaktık beyaz bir buluta
Ve onu göğün en güzel yerine konduracaktık
Rüzgârlar esmeye kıyamayacak
Uçan kuşlar selâm vercekti
Yağmurlar okuyacaktı en tiz seseleriyle
Ama
Yarım kalmışlığımıza yenildi şiir
Gurbete göçtü kuşlar
Esti rüzgarlar
Dağıldı bulut
Ve ağlıyor göğümüz, gönlümüz.