Daha önce "Bir Delinin Anı Defteri" adlı eseri okumuştum. Sonra okurken fark ettim ki ikisi de aynı kitapmış içerisinde bulunan hikayeler de aynı olunca emin oldum. neyse tekrardan okumuş oldum.
İhsan Oktay Anar dilini biraz ağır bulsam da. Konu seçimi beni çok etkiliyor. Daha önce Puslu Kıtalar Atlası kitabını okudum ilk başta biraz zorlandım okuduğumu anlamakta ama anlamaya başlayınca kitap ilgi çekmeye başladı. Bu yüzden başka kitabını bulursam hemen okuyacağım dedim kendime. Tiamat da dil olarak benzer özelliklere sahip. Benim hoşuma gitti. Biraz akıcılığı olmasa da yine de bitirmeyi başardım.