Farklı mevsimler artık farklı olmazlar. Yaz gelecek derken bakarsın bir gün traktörün çamura saplanır ve sonbaharın geldiğini anlarsın. Sonra da belleğindeki şeyler gitmeye başlar. 
Bence Tanrı bir yetişkine yalnızca örneğin kaburgaları kırılmış falan gibi ağır yaralı olduğunda uzun zaman vermekle, çok kötü bir namussuz olmalıdır. Böyle bir Tanrı sineklere iğne saplayan bir çocuğu, kuşların o çok sevdikleri ve gelip başına kondukları o azizden farksız görür. 
Taylara karşı alerjiniz de olsa onlardan birine sahip olmalıydınız. Çünkü güzel bir tay olmadan insan evinin her odasında altı tane, ya da her iki kolunda ağırlıktan kollarını kaldıramayacağı kadar saat olsa bile saatin kaç olduğunu bilemezdi… 
Hiçbir erkek beyaz değildir. İçleri hep karadır onların. Buna inanmazsın, ama gerçek bu işte. İçleri gece yarısı kadar karadır. Ama bir erkek geceyi aydınlatabilir, o yüzden erkekten çocuk yapmak için çıkan şey beyazdır. Doğal olmanın renkle bir ilgisi yoktur.