Serinin belki de en sevdiğim kitabı. Çünkü Sirius Black geliyor. Mükemmel vaftiz baba kitaba girer ve olaylar başlar. Resum Lupin dost, iğrenç kılkuyruk düşmandır.
Hem kitap serisinin hemde filmin en sevdiğim bölümü. 7 hortkuluğun da ilmek ilmek çözülmesi, Harry ve arkadaşlarının azmi muhteşem. Ve ayrıca Tom Riddle muhteşem bir detay.
Seri sonu hüznü gibi.. Bitmesini asla istemeyeceğim bir seriydi. Hem film uyarlaması hem de Rowling'in kalemi o kadar muhteşem ki fantastik dünyanın içinde olup Hogwarts öğrencisi olmak istiyorsunuz.