📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okumam sırasında; Pamuk'un benzersizce aktarmayı başardığı gözlemlerine ve akıcı diline rağmen kesin yargılarla kitabın konusunu bayağı bulduğum, basit, takıntılı bir aşk hikayesi olarak değerlendirdiğim, sıkıldığım anlar oldu. Kitabı bitirmiş ben; basit bir aşk romanından daha fazlasını bulduğum, gerçek ve kurgu arasında gidip gelirken İstanbul'un ara sokaklarında Kemal ile birlikte kaybolduğum, romanı elle tutabilmek hissini yaşıyorum. Bu deneyimi anlatmak güç; ilgisini çekenlere kitabı okumalarını öneririm.